luni, 29 iunie 2009

o seara uda :)) ...

Pe la 3 il vad pe florian pe mess ...N -salut cf wa... ?...........F- bine u ?...... F- vi ma in park???....N- da acuma ???:D....F- da ...:P........N-k imi fac un dusj ma imbrac si vin ....F- k ... ne vedem la Aurel Vlaicu ....N-k ............. dupa ce imi fac un dusj ma imbrac etc.... pelc ... ma intalnesc cu florian acolo la Aurel Vlaicu ..... vb ce vb si mg in hera in cartieru francez .... ne plimbam si pana la urma neam dus in cea lalta parte a hera.... acolo ca de obicei neam luat nijte chipsuri ce neam mai luat noi acolo ....si am luat o barca.... lui florian ii era frica sa mearga dar ca de obicei il convinsessem eu :>.... asa ne urcam in barca si pe la mijlocul lacului observam ca vine o ploaie...:O.... dupa cateva minute vede florian o suta de mi ... ce ne sclipeau ochi dupa ei :))... dupa mai multe eforturi:))... iam luat :D.... apoi neam contitnuat prin ploaie si am reusit sa facem inconjurul parcului ... cat am mai barfit colegi si colegele noastre>:)....am obs ca sa facut 11 30 ....
si noi mai aveam o groaza de mers... si afara ploua ca naiba ..:D intrun final am ajuns acasa si miam facut un dush si mam bagat la nani :D... I-)I-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu